Endorsers slagwerkwereld.com

Welkom op Slagwerkwereld.com

Login of Schrijf je gratis in!

info & help

homenieuwsmembersartistsmerkeneducatiemusicagendaforumadslinksinformatie

We noticed you are probably an international visitor. Click here to go www.drummerszone.com.

slagwerkwereld.com » forum

Slagwerkpraat op Slagwerkwereld

Forum » Vragen aan slagwerkwereld » in ear monitor
[nieuw bericht in Vragen aan slagwerkwereld] [reageer op in ear monitor]

in ear monitor
geplaatst door: ron kreeft op: 08-05-2010 om: 23:20:06 | bekeken: 157

Beste redactie,
Is het mogelijk dat er een antwoord komt voor een grrrooot gevaar veroorzaakt door ons zelf namelijk, (gehoorbeschadiging)
Ik heb een vraag over de beste keus voor een drummer die met een I E Monitor zou willen spelen,bijvoorbeeld; prijs/kwaliteit , hoeveel drivers , wired , merken & verschil in kwaliteit , reviews , enz.
Alvast bedankt!
RLRRLLRL
Ron

| 1 |
totaal pagina's: 1 | totaal resultaten: 1
 Reacties op in ear monitor: 1
Filip Van Keer
geplaatst op: 08-07-2010 om: 10:46:54
IE monitoring is niet minder of meer schadelijk dan zonder als je niet weet hoe er mee om te gaan ! Het heeft géén zin IE te gebruiken als je je eigen drums wil horen om die drive te voelen boven het gitaar of ander geweld van je band. IE monitoring is leuk als jij of de monitormixer een leuke balans weet te leggen tussen bijv. basgitaar, keys en zang en dan nog op een verantwoord volume. Zelf laat ik nooit mijn drums er door sturen omdat je zelfs met IE of gewoon een hoofdtelefoon je drums toch hoort en vooral voelt. ALTHANS als je op een groot podium of zo speelt. In een klein kader heb ik zelf totaal géén behoefte aan eender welke monitoring dan ook. Ga gewoon naar de shop of geluidsfirma en vraag eens naar een test. Drumgroeten.

| 1 |
totaal pagina's: 1 | totaal resultaten: 1

Word gratis lid van Slagwerkwereld

DykeDrums