Welkom op Slagwerkwereld.com

Login of Schrijf je gratis in!

info & help

homenieuwsmembersartistsmerkeneducatiemusicagendaforumadslinksinformatie

We noticed you are probably an international visitor. Click here to go www.drummerszone.com.

slagwerkwereld.com » forum

Slagwerkpraat op Slagwerkwereld

Forum » Stokken / Mallets » Geen blessures meer sinds Zildjian Anti-vibe
[nieuw bericht in Stokken / Mallets] [reageer op Geen blessures meer sinds Zildjian Anti-vibe]

Geen blessures meer sinds Zildjian Anti-vibe
geplaatst door: Lucia Hebers op: 27-12-2005 om: 11:47:09 | bekeken: 1361

Last van een polsblessure? Probeer deze stok eens. Mijn klachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. In plaats van de moeizame half uur rudiments (oefenpad) en 1 uur drumstel kan ik nu rustig elke dag meer dan 3 uur lang zonder problemen spelen. Ik ben heel blij met deze uitvinding van Zildjian. Bij de verschillende andere stokken waarmee ik de afgelopen jaren gespeeld heb was het uitwendig niet te zien dat de houtstruktuur na een paar fikse klappen eigenlijk al kapot was. Na enige tijd begon de stok in mijn rechterhand dan te 'jengelen'. Het voelde dan alsof de stok tussen de slagen door in een bocht ging staan, een soort staande golf kreeg, die na de ene slag naar rechts en de andere slag naar links draaide. Heel vervelend voor je innerlijke rust bij het spelen. Bij een ander merk stok ging de stok weliswaar niet 'jengelen', maar bibberen. Deze trilling voelde ik helemaal door mijn arm heen gaan, wat de arm gauw moe maakte en mijn pols ontwrichtte. Nou ja, beetje overdreven gesteld maar zo voelde het af en toe wel! Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe technologie van Zildjian, al moest ik wel even aan de naam 'Anti-Vibe' wennen, want als drummer wil je juist 100% Vibe!!!

[nieuw bericht in Stokken / Mallets] [reageer op Geen blessures meer sinds Zildjian Anti-vibe]

| 1 |
totaal pagina's: 1 | totaal resultaten: 2
 Reacties op Geen blessures meer sinds Zildjian Anti-vibe: 2
Geert Teekens
geplaatst op: 27-01-2006 om: 15:38:10
Dat klinkt goed!
Ik ga ze ook bestellen. Ik ben erg benieuwd.
Ik heb ook last van mijn polsen en ik moet over een maand op tour... Ik laat mijn ervaringen ook wel even weten hier.. Groeten van Geert

Nick “” Ribbens
geplaatst op: 19-05-2007 om: 14:29:45
Ik heb er ook mee gespeeld, je merkt inderdaad een verschil maar na een tijdje laat de lijm los waarmee het 'anit-vibe' rubbertje zit vastgelijmd en dan valt 'ie eruit. verder wel fijne stokken. Ik gebruikte by the way 5B's

| 1 |
totaal pagina's: 1 | totaal resultaten: 2